Extrudujte s nedeformovanými texturami!

Pravděpodobně jste to již někdy zjistili – u otexturovaného objektu po extrudování nových ploch tyto plochy mají deformovanou – nataženou texturu a musíte znovu rozbalit (unwrap) povrch objektu.

Ve verzi 2.91 nás čeká nová funkce, která umožňuje extrudovat tak, že nově vzniklé plochy mají texturu nedeformovanou.

Je potřeba v edit módu zatrhnout v Properties (Vlastnosti) v sekci Options zaškrtávátko Correct Face Attributes – podívejte se na obrázek nebo na toto video.

Pokračováním užívání této stránky souhlasíte s použitím cookies. více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít